witte VW Scirocco
Posted: 31 August 2014 04:07 PM
Newbie
Rank
Total Posts:  1
Joined  2014-08-31

Mijn route was vanuit Rotterdam Centrum naar Dordrecht, via de A16. In het centrum van Rotterdam zag ik de bestuurder van deze witte Volkswagen Scirocco met al merkwaardig rijden, zoals hard optrekken bij stoplichten, zigzaggend (rechts inhalen). Verder geen aandacht meer aan besteed. Echter kwam ik later op de A16 op de linkerbaan weer achter hem te rijden. Ik reed ietsje harder dan hij, dus hij ging netjes naar rechts, dus de middelste rijbaan, om mij er langs te laten. Echter kreeg hij een auto voor hem op de middelste baan die langzamer reed dan hij, dus de witte Scirocco wilde weer naar de linkerbaan, waar ik op dat moment reed. De maximum snelheid ter plaatste is maar 100, dus ik probeerde niet al te hard te rijden, waardoor het even duurde voordat ik de witte Scirocco ingehaald had.

Kennelijk duurde het de eigenaar van de Scirocco te lang, want hij gaf gas bij en propte zich tussen de auto op de middelste baan voor zich en mijn voorwiel. Feitelijk zat hij al nog geen 10cm van mij vandaan maar besloot toch zijn auto er voor te gooien. Op dit moment zat ik te wachten tot ik zijn achterbumper met mijn voorwiel zou aantikken, zo weinig ruimte was er en ik kon niets doen. Gelukkig ging het goed, maar toen hij eenmaal voor mij zat, ging hij ook nog eens even vol op de rem, om mij te laten schrikken.

Hierna reed hij weg en toen hij de in de file kwam te staan en ik de afslag nam, kreeg ik nog een mooie middelvinger van hem. Ongelofelijk deze mensen die andere mensen zo in gevaar brengen. Motorrijders zijn al zo kwetsbaar, waarom dan nog zulke levensgevaarlijke capriolen uithalen?